VÆRDI FOR PENGENE Top Kvalitet

GRATIS DK FRAGT* På Alle Ordre Over 750kr

ERFAREN KUNDESERVICE Vores Forretning Er Vores Hobby

Hermed følger de generelle Handelsbetingelser for online-butikker, tilknyttet Approved Companies.

 

Hjemmesider omfattet af disse Betingelser

De følgende butikker er omfattet af disse handelsbetingelser:

https://www.only-approved.dk
https://www.trust-store.dk
https://www.cbd-guru.dk

 

Generelle Oplysninger

Approved Companies GmbH
Momsnummer : DE312256582
Handelsregister : HR B FL12316FL
Rosenkranzer Str. 2b
25927 Aventoft
GERMANY
Mailadresse: CS@ONLY-APPROVED.COM
Telefonnummer: 3699 7080

 

Sådan handler du ved os:

Only-Approved.dk er åben 24 timer i døgnet, og du kan derfor næsten altid handle. Det kan dog ske, at vi lukker butikken grundet vedligeholdelse. Du kan kun foretage køb, når butikken er åben og tilgængelig.

For at handle på Only-Approved.dk skal du være fyldt 18 år og i besiddelse af gyldigt betalingskort, som vi accepterer. Hvis du endnu ikke er fyldt 18 år, kan du dog alligevel købe varer, hvis du har indhentet din værges accept og/eller i øvrigt har juridisk ret til at indgå købet.

Eventuelle ekstra betalinger for fx fragt vil først blive udregnet, umiddelbart inden du er klar til betale.

 

For at foretage et køb hos os, skal du igennem 5 trin:

  1. Find den eller de varer du ønsker, og læg dem i indkøbskurven. Du kan helt frem til selve bestillingstidspunktet rette i indholdet af indkøbskurven, og du kan løbende tjekke indholdet samt prisen for varerne. Gå herefter til kassen.
  2. Indtast dine personlige oplysninger.
  3. Vælg forsendelses-/betalingsmåde.
  4. Godkend vores handelsbetingelser og persondatapolitik.
  5. Tjek at alle oplysninger er korrekte på opsamlingssiden, og godkend købet.

 

Betaling

Approved Companies modtager betaling med:
VISA-Dankort
VISA
VISA Electron
Mastercard
Mobile Pay
ViaBill
Klarna

 

Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Alle beløb er i danske kroner (DKK) og er inklusiv moms. Approved Companies bruger en godkendt betalingsserver, der på sikker vis krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer)-protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer og kortoplysninger.
Vi tager ikke kortgebyrer.

 

Vores betalingsløsning lever endvidere op til kravene i PSD2 (Revised Payment Service Directive) som stiller højere krav til sikkerhed jf. betalinger. Derfor vil du også møde ekstra sikkerheds foranstaltninger ved brug af dine betalingsoplysninger når du handler på webshoppen.

 

Viabill Betalingsmåde

Ved køb med ViaBill vil du først modtage dine varer. Herefter skal du betale din månedsydelse den 20. i hver måned. Betaler du ikke til tiden, vil der blive pålagt et gebyr på kr. 39,-. Hvis du fortryder dit køb, ophører aftalen om betaling hos ViaBill. ViaBill finansierer køb for op til 2.000 kr. Beløb over 2.000 kr. finansieres i samarbejde med SparXpress. Læs mere Her.

 

Klarna Betalingsmåde

I samarbejde med Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Sverige, tilbyder vi følgende betalingsmåder:

 

  • Faktura: Kredittid på 14 dage fra den dag, varerne bliver sendt. Her kan du finde vilkårene for faktura.
  • Konto: Klarna Konto er en kassekredit, som gives af Klarna. Den giver låntageren mulighed for at betale sine køb i månedlige afdrag med 1/24 (dog min. 89 kr.) af totalbeløbet eller ifølge de vilkår, der blev godkendt i kassen. For mere information om Klarna Konto inkl. generelle betingelser og standardiserede europæiske forbrugerkreditoplysninger, klik her.
  •  

Betaling sker altid til Klarna. Du kan finde mere information om Klarna på deres hjemmesideHer kan du finde deres brugervilkår. Anvendelse af disse oplysninger vil blive behandlet i overensstemmelse med den gældende databeskyttelseslovgivning og Klarnas politik til beskyttelse af personlige oplysninger.

 

Levering

Vi bestræber os på at håndtere alle ordre hurtigst muligt. Approved Companies afsender på alle hverdage for ordrer, der er afgivet inden kl. 14.00 – hvis der er valgt Bring som forsendelsesmetode.

 

Du kan vælge føgende Leveringsformer:


Bring - Pakkeshop

Bring - Hjemmelevering

DHL - Express

Afhentning Ab. Lager

 

Leveringstiden er typisk 1-2 Hverdage. vi tager forbehold for længere leveringstid i højtider og i perioder med udsalg.

 

Leveringspriser

Priserne i vores system bliver automatisk beregnet udfra vægten i din indkøbskurv. Vi forbinder dig, kudnen, med en rateforspørger og udbyder som arbejder sammen med flere forskellige fragt selskaber. Priserne kan spænde fra 35 til 100kr alt efter vægten, og om du vælger med eller uden omdeling.

 

Fragt er gratis til pakkeshops ved køb for over 750kr varerværdi, efter evt. rabat er fratrukket.

Eksempel. Bestiller du for 730Kr. efter rabatten er fratrukket, pålægges der stadig fragtgebyr og derfor bliver totalen over 750Kr.

 

Særlige leveringsforbehold

Hvis du vælger, at afhente i en Pakkeboks accepterer du, at fragtfirmaet kan vælge at omdirigere pakken til et alternativt udleveringssted, hvis boksen er fyldt eller pakken er for stor. Dette kan tænkes, at forekomme i særligt travle perioder som Black Friday og jul.

 

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til Købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen. Ligeledes er der ingen reklamationsret, hvis ting såsom smag ikke er tilfredsstillende for den enkelte kunde.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Approved Companies vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved returnering: Kontakt kundeservice på cs@only-approved.com

 

Fortrydelsesret

Vi tilbyder dig 14 dages fortrydelsesret/ombytningsret på bestilte varer.

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du har modtaget din vare. Du har altså god tid til at prøve dine vare og vurdere, om det er noget du vil beholde.
Du skal inden 14 dage fra modtagelsen give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives via mail, telefon eller lignende. Du kan også benytte retur portalen, som du finder her. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydeligt meddelelse om dette.

Din ordre skal sendes retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du afholder selv de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen.

Du bærer risikoen for varen fra varens levering, og ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du har nemlig selv ansvaret for pakken/varerne, indtil vi modtager den. Gem derfor kvittering fra speditør samt evt. track and trace-nummer. Du skal selv betale udgifterne ved tilbagelevering af varen, når du fortryder.

Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen eller en note med ordre nr samt navn.

 

Fortrydelse af en del af købet

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.

Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

 

Skal du bruge en returlabel?

Hvis du ønsker returlabel fra os, skal du benytte vores retur portal, som du finder her. Hvis du har gjort brug af vores returlabel fratrækkes 50 kr i det beløb som vi tilbagebetaler. Vores returlabel er med forsikret pakkepost, og du er derfor forsikret hvis din returpakke skulle blive væk under forsendelsen. Derfor anbefaler vi altid vores kunder til at bruge denne, da du selv har ansvaret for pakken/varerne, indtil vi modtager den.

 

Varens stand når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art og pasform. Du må altså prøve varen på samme måde som i en fysisk butik, men ikke tage den i brug, for at få hele købsbeløbet retur. Returretten gælder selvfølgelig også udsalgsvarer. Vi anbefaler, at Mærker og etiketter stadig sidder på tøj og original emballage sendes med. Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.

Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.

For produkter som er forseglede såsom alle kosttilskud, vil et produkt med opbrudt forsegling ikke kunne fortrydes.

Du får tilbagebetalt det beløb, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), du har indbetalt til os ved købet senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget besked om, ad du vil fortryde aftalen. Beløbet bliver altid overført til samme betalingsmiddel, som du betalte købet med. Har du fx betalt med kort, tilbageføres købsbeløbet til det betalingskort, du brugte ved købet. Hvis du har gjort brug af vores returlabel fratrækkes 50 kr i det beløb som vi tilbagebetaler.
Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

 

Bytte

På only-approved.dk ombytter vi ikke: Frengangsmåden er således, at du sender den/de varer retur du ønsker byttet, hvorefter du laver en ny ordre. Benyt evt. vores returportal. Oplys gerne ordrenummer når du bestiller igen, eller kontakt kundeservice. Vi refundere evt. prisdifference, hvis varen oprindeligt var købt på udsalg og ved ombytningstidspunktet ikke er det længere.

Når vi modtager din returvarer, kreditere vi den og beløbet bliver tilbageført. Husk at vedlægge en kopi af din ordre i returpakken. Det er en forudsætning for ombytning at varen er i samme stand som ved købstidspunktet.

Du kan få en retur label fra retur portalen her.

 

Fortrolighedspolitik

Vi har brug for følgende oplysinger, når du handler hos os:
Navn, Adresse, Tlf. Nr. og Mailadresse.

Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos Approved Companies GmbH og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.
Den dataansvarlige er Approved Companies GmbH
Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: cs@only-approved.com

 

 

Klageadgang
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte os på cs@only-approved.com. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
https://naevneneshus.dk/

 

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 12.10.2020