Only Approved Supplements Danmark

RING TIL OS HVERDAGE 9-14
(+45) 3699 7080

Indkøbskurv0Produkt(er)

Din indkøbskurv er tom.

11 Fordele Ved Styrketræning

11 Fordele Ved Styrketræning

Det første man umiddelbart tænker, når man har for øje at bygge et sæt store, imponerende biceps, eller at få det knivskarpe vaskebræt op til sommerferien, er at ramme træningscenteret. Du løfter oftest vægte for at opbygge mere muskelmasse, men hvad nu, hvis objektivet ikke er at blive et muskelbundt?

Vidste du at fordelene der er ved at styrketræne rent faktisk strækker sig langt udover at få større og stærkere muskler? Michael Rebold, som er direktør for integrativ motionsvidenskaber på Hiram College i Ohio, siger “en stor del af befolkningen tror at de ikke bør udøve styrketræning, hvis de ikke ønsker at se ud som en bodybuilder."

Relateret - 5-Dags Træningsprogram Til Mænd

Rebold siger ydermere "så den eneste form for motion, de udøver, er aerobisk, og så undrer de sig over, hvorfor de har svært ved at gøre nogle bemærkelsesværdige fremskridt med hensyn til deres helbred". For at kunne opbygge muskelmasse, er man nødsaget til at indtage rigelige mængder protein og sørge for at man befinder sig i et kalorieoverskud rent kostmæssigt. Det er påkrævet af man løfter vægte, og at man gør det både ofte og på kontinuerlig vis også - man bør altid søge at presse sin egne grænser, således at man udvikler sig i sin træning. Det er altså påkrævet at man vedligeholde et vis minimumsniveau i forhold til såvel træningsintensitet som efterlevelse af kostråd ... og det sker ikke blot henover natten eller ved et tilfælde. Før du nu beslutter dig endegyldigt for at styrketræning ikke er noget for dig, så tjek da lige disse 11 fordele ved styrketræning ud.

OPBYG MERE MUSKELMASSE

_________________________________________________________