RING TIL OS (DA/DE/ENG)
+45 3699 7080
Indkøbskurv0Produkt(er)

Din indkøbskurv er tom.

Only Approved Supplements - Blog og Artikler

Artikler og vidensdeling om Kosttilskud og Træning

  • Oppustethed Fra A-Z: Hvorfor Sker Det, Hvordan Undgås Det & Hvad Kan Gøres?
    17/04/2019 Daniel Emil Ussing

    Vi har alle prøvet at føle os oppustede på et eller andet tidspunkt i vores liv, men det gør det absolut ikke mindre problematisk eller generende. Hvad skyldes det overhovedet, og hvad kan vi gøre for at afhjælpe generne eller at undgå det fuldkomment? Læs hele artiklen efter jumpet.

  • 4 Måder, Hvorpå Inflammation Påvirker Din Træningsfremgang
    29/03/2019 Daniel Emil Ussing

    Inflammation er et buzzword, som er rigtig oppe i tiden. Vi skriver her om 4 måder, hvorpå inflammation påvirker din træningsfremgang. Læs mere om det efter jumpet.

  • 5 Tips Til At Bryde Igennem Et Træningsplateau
    15/03/2019 Daniel Emil Ussing

    Hvis du sidder fast i træningen og intet lader til at hjælpe dig videre fra dér, hvor du er, så frygt ej. Her er nogle tips til at få sat skub i fremgangen igen og bryde igennem et muskelopbygningsplateu.

  • Træning, Når Du Er Syg - Den Sundhedsprofessionelles Mening
    07/03/2019 Daniel Emil Ussing

    Er du blevet syg? Klik lige her, læs artiklen og find ud, hvornår det er tid til at ramme træningscenteret eller at smide håndklædet i ringen og hvile lidt.

  • Hvor Meget Protein Per Dag Er Nødvendigt For At Opbygge Muskelmasse?
    01/03/2019 Daniel Emil Ussing

    "Protein is King." — Dr. Spencer Nadolsky. Protein er et næringsstof, som er absolut essentielt for et godt helbred. Selve ordets oprindelse stammer fra det græske ord, protos, hvilket betyder "først", og dette afspejler den høje status og vigtighed, som protein har i menneskers næringsbehov. Kroppen har et naturligt behov for protein for at kunne putte kød på knoglerne, og lave alt lige fra hår, blod og bindevæv, til antistoffer, enzymer og meget, meget mere. Det er meget normalt at se såvel atleter som bodybuildere gøre en indsats for at indtage ekstra meget protein, som en del af deres rejse mod at blive både større og stærkere rent fysisk. Beskeden, som den almene befolkning får derimod, er at de spiser for meget protein, men hvor protein har man rent faktisk behov for på daglig basis, hvis éns hensigt er at opbygge muskelmasse? Find ud af, hvorfor du muligvis indtager mere protein end du behøver hver dag, selvom du muligvis også er én, der forsøger at blive både større og stærkere.

  • 6 Grunde Til At Træne Før Solopgang
    22/02/2019 Daniel Emil Ussing

    Der findes en hel masse forskellig videnskabelige beviser for, at morgentræning kan afgive en lang række af helbredsmæssige effekter, såsom øget forbrænding, bedre søvnkvalitet, mindre stress osv., men dette er blot et udpluk af de fordele, som morgentræninger indebærer. Klik her for at læse hele artiklen og få et indblik i, hvorfor du måske burde starte din dag med at få klaret din træning, efter jumpet.

  • Udstrækning I Forbindelse Med Træning: Er Det Virkelig Nødvendigt?
    18/01/2019 Daniel Emil Ussing

    Er udstrækning virkeligt nødvendigt? hvad er fordelene, ulemperne og de eventuelle gavnlige effekter af en god udstræknings rutine. Læs med i dette indlæg.

  • Sandheden Bag Proprietary Blends I Kosttilskud
    11/01/2019 Daniel Emil Ussing

    Har du nogensinde stoppet op et øjeblik for at tage ét af dine kosttilskud og kigge bag på det, og i så fald, har du så tilfældigvis set udtrykket "Proprietary Blend" på ernæringsanprisningen? Hvad er det egentlig for noget, og hvad betyder de overhovedet for dig og dit kosttilskud? Vi dykker ned i detaljerne omkring disse proprietary blends i kosttilskud, og giver vores ærlige mening omkring dem lige her.

  • Din vægt: et brugbart værktøj eller en unødvendig byrde at bære på?
    02/01/2019 Daniel Emil Ussing

    Din vægt: er den et brugbart værktøj eller bare en helt unødvendig byrde at bære rundt på? Bør du overhovedet være særlig opmærksom på din vægt under din fitnessrejse, og hjælper den dig egentlig med at nå dine mål eller er den bare en klods om dit ben på vejen derhen? Se med og få alle svarene lige her, når vi tager et nærmere kig på sagen.

  • BCAA vs. EAA
    21/12/2018 Daniel Emil Ussing

    Kampen mellem BCAA og EAA har stået på i en god rum tid efterhånden. Hvad er forskellen overhovedet? Hvad er bedst og måske endnu vigtigere: hvad er bedst for lige præcis dig? Vi giver vores svar på hvilken mulighed af de to, der er bedst, når det handler om at opbygge muskelmasse.

1 til 10 af 13

  1. 1
  2. 2

Video FAq& Guides

Hvis man vil blive ved med at opbygge muskelmasse og -styrke på kontinuerlig basis og forholde sig fri for skader, er det enormt vigtigt, at sørge for at varme godt op, vedligeholde en god mobilitet samt at få strukket ud i forbindelse med sin træning. Only Approved Supplements atlet og IFBB professionel bodybuilder Klaus Riis viser os her et eksempel på, hvordan en typisk opvarmningsrutine kan se ud for ham. Se videoen efter jumpet.

Niel Hill Explaining why when and how you need to take your supplements, for optimal results.

212 IFBB Professionel Bodybuilder, Samir Troudi Fortæller om en af udfordringerne ved at blive far Iron Rebel Atlet, Samir Troudi vil i løbet af de kommende måneder lave nogle eksklusive FAQs og motiverende videoer til Only Approved og Approved Companies...

Athletes & Ambassadors